work a holic

11 oktober 2015 - Savaneta, Aruba

Vakantie weer voorbij, op naar de volgende! Maar eerst het "normale" leven vervolgen. Eenmaal terug uit Guyana had ik natuurlijk een hele hoop te vertellen. Een paar skype sessies met Papa, Tonny, Jeroen, Fanny, Chris, Joska en Mirna later en heel veel gezellige gesprekken met de meiden hier was het toch echt tijd om weer over te gaan op de zaken van dit moment namelijk: werk. Ja je leest het goed, ook ik werk nog af en toe.

Na twee maanden low profile weinig werken ging ik weer naar fulltime 09:00-18:00 werken bij Flora en bij Jaburibari. Ma di wo do vrij bij Flora en dan wo vrij en za middag bij Jaburibari. Wat een drukte maar eerlijk wel lekker om weer aan de slag te gaan. Bij Flora zijn we begonnen met het opzetten van de kerstshow. De hele winkel in 6 weken omtoveren in een sneeuwparadijs. Goed nieuws, ik hoef het niet allemaal alleen te doen. Na een week aanpoten kwam mijn lieve vriendin Elise uit Nederland over om mij te helpen. Ze blijft hier voor 4 maanden in totaal en heeft de eerste maand bij ons in huis gewoond. Nu is ze sinds donderdag samen met een vriendin van haar verhuist naar een andere woonruimte. Die andere vriendin heet Britt, ik ken haar nog niet goed maar het gaat vast helemaal goed komen met zijn drietjes.

16 oktober gaat de kerstshow open, dan mag ik eindelijk fotos en video's op facebook plaatsen. Kan ik laten zien wat voor mooie dingen we gemaakt hebben!

We hebben nog meer leuks te vertellen. Rob en Dian zijn op bezoek geweest! Ongeveer 10 daagjes zijn ze bij ons in huis geweest en ik heb er onwijs van genoten. In eerste instantie zouden ze door omstandigheden niet naar Aruba kunnen komen. Je kan je voorstellen dat dit vooral voor Jorick lastig was om mee om te gaan. Vanuit mijn kant is er veel bezoek geweest en dat had ik Jorick ook gegund. Maar dit maakt het alleen maar specialer dat het toch gelukt is om te komen. Meteen ook het goede moment aangezien er op Aruba restaurantweken zijn. De restaurants die meedoen die bieden een drie gangen menu aan voor 30 of 40 dollar. Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Hier hebben we dan ook echt van genoten. Ik moest helaas veel werken dus overdag heb ik ze niet veel mee kunnen maken maar we hebben het wel erg leuk gehad op de momenten dat we wel met elkaar waren. Lekker kaarten, borrelen, zwemmen, ijsjes eten en heerlijke cocktails drinken.

Met overtuiging kan ik zeggen dat  (ondanks Jorick en ik nog niet getrouwd zijn ;) hihi) ik jullie zie als mijn schoonouders. Ik ben jullie dankbaar voor de speciale band die wij hebben kunnen opbouwen de afgelopen tijd, ook voor jullie bezoek aan Aruba. Ik geniet van onze goede gesprekken, ook al zijn die soms best confronterend. En ik hoop ook in de toekomst er altijd voor elkaar te zijn. Het voelt als familie <3 Bedankt lieverds! Oh en ook bij jullie vertrek hebben we een traantje gelaten. Stil in huis.

Maar eerlijk is eerlijk, ook wel heel lekker om eindelijk weer eventjes tijd voor elkaar te hebben. Jorick en ik zijn sinds we terug zijn van vakantie nauwelijks alleen geweest. We hebben met heel veel plezier bezoek in huis gehad maar het is soms erg lastig om dan nog tijd voor elkaar te vinden. Zelf neem ik veel hooi op de vork en kan ik weinig loslaten, ze noemen het ook wel perfectionisme. En soms is dat lastig als er meerdere mensen in je huis wonen. Naast alle mooie leuke en gezellige momenten neemt het ook frustraties met zich mee. Nu hebben we samen lekker 5 dagen vrij zodat we weer even van elkaar kunnen genieten. De hele dag in bed liggen, naakt rondlopen door het huis het maakt allemaal niet meer uit! Heerlijk.

Nou dat is het eigenlijk wel weer voor vandaag. Tot snel <3

1. Papa Cees:
    11 oktober 2015
    Lekker jongens, geniet met volle teugen en leef bij de dag. Advies van een oude grijze man ( voor de duidelijkheid... Niet Sinterklaas, meneer pastoor of de kerstman) maar je vadertje
  2. Angela:
    13 oktober 2015
    Leuk om weer wat te lezen over jullie! Ik ben erg benieuwd naar alle mooie dingen die je gemaakt hebt op werk!
    Geniet van elkaar nu jullie weer meer tijd samen hebben! X